Mothertea SaHil_Hayat bünyeden bünyeye değişir canm doktorlar tutma diyor Zaten zorlama kendini sonra tutarsın sonuçta gebesin
Nihlal Esmaaa61 ramazan aynında tutabileceğimi hiç sanmıyorum kandil için düşünmüştüm belki onu bile yapamam çok sık acıkıyorum Allah affetsin 🥲
Babyykmz SaHil_Hayat annem bana hamileyken ramazanda oruc tutmus benim bunyem o kadar zayiftiki her allahin gunu hastaydim hemde oyle boyle degil surekli atesliydim havale gecirdigim olmus kac kere her doktora gittigimzde 40 tane penisilin veriyorlardi sabah aksam 1 er tane 20 tanesini oluyordum anca iyilesiyordum 13 yasima kadar filan boyle surdu. Annem hep hamileyken oruc tutmasina bagliyor. Ama o zamanlar herkes tutardi kimsede tutma demedi diye anlatir.
Nazlicihangir SaHil_Hayat ilk kızımda 7 aylıktım tüm orucu tuttum elhamdülillah hiçbir sıkıntı olmadı. Şu an ramazan da 4 aylık olmuş olacağım hepsini tutabilir miyim bilmiYorum deneyeceğim, dayanabilirsem tutacağım inşallah Allah nasip ederse
Beyza44 SaHil_Hayat geçen kandilde tuttum kendimi denemek adına normalde oruçla aram çok iyidir ama beni ters düz etti ramazanda da tutamam diye düşünüyorum o yüzden 💐
323832 SaHil_Hayat gecen hafta 5 gun tuttum borçlarım vardı beni zorlamadı zaten günler kısa sahur yaptım güzelce beslendim 1.5 litre suyumu içtim ilaçlarımı da attım sorun olmadı bugün de tuttum yarın da kandil yine tutacağım bebeğimin gelisimide normal beslenmeme gibi bi durum söz konusu değil 30 hft 1 günlük hamileyim şuan ilk bebeğim de de tutmuştum 15 haftalikti yaz döneminde tutmuştum hiçbir sorunla karsilasmamistim ramazan ayiydi o zaman da Allah nasip ederse bu ramazan ayında yine deneyecegim herkesin bünyesi farklıdır beni etkilemiyor şekerim falan da düşmüyor tutmazsak tabi ki günahı yok sonradan ödeyebiliyoruz Allah bu kolaylığı da vermiş bize ama rabbim sabirini metanetini veriyor ben inanıyorum niyet önemli
efeninannesiii_ SaHil_Hayat tutanlara lafım yok hamileliğimin son günleri ve aşırı acıkıyorum Allah affetsin
Yeter06 Yarın kandil şuan 33 haftalık yarını bile gözüm kesmiyo açlıkla deyilde susuzluk beni acayip zorlar dye düşünüyorum ramazan orucunu hele hiç sanmıuorum