Nihlal bende altı aylığım şuan, oruç zamanı gelince kendimi denemeyi düşünüyorum, niyet etmeden başlayacağım tutmaya baktım çok kötü oluyorum, dayanamıyorum o zaman tutmam,yok eğer tutabikiyorum, Allah kolaylığını veriyorsa tutmayı dusunuyorum inşallah 😊