Yani anneanneler kardeş oluyor anneleriniz teyze çocuğu ve yakın oluyor bizimde eşimle babalarımız amcaoğlu yani dedelerimiz kardeş ve maalesef benim 3 gebelik kaybım oldu 1 isi hastaydı diğer ikisinin sebebi belli değil şuan yine hamileyim ve Bundada ilkindeki hastalık çıktı ve akraba evliliğinden olduğu söylendi bir daha normal yolla gebe kalma genetik tüp Bebek yaptırın dediler tabi illa her akraba evliliğinde olacak diye bir durum yok Rabbim hayırlısını versin inşallah ama sizde yani bizim gibi yakınsınız