Zynnpp 1melekannesiii merhaba ben Maraş’tan Gebze’ye gelmek zorunda kaldık depremden sonra bende burada doktor arayışındayım bugün akşam hafif kanama olunca merkez prime gittik Bülent bey muayene etti nasıl bir doktor ona devam etmeli miyim memnun musunuz
gokturkmom Zynnpp bende Bülent beye takipliyim ve baya memnunum kendisinden herhangi bir sorun yaşamadım tavsiye ederim
1melekannesiii Zynnpp Çok geçmiş olsun öncelikle, gayet ilgili bir doktor alanında da iyi ben devam ediyorum doğumdada bülent beyi istiyorum
Zynnpp gokturkmom merhaba daha öncede yazmıştım size Bülent beyi odasında renkli ultrason var mı acaba
gokturkmom Zynnpp sezeryan+spinal, kapı süsü ve lohusa şerbeti 10220 demişlerdi normal doğumu bilmiyorum ama
1melekannesiii gokturkmom Teşekkür ederim lazımdı bende soracaktım☺️ temmuza kadar muhakkak değişir zaten ama 🙈 bende Bülent bey’e gidiyorum çok memnunum
gokturkmom 1melekannesiii rica ederim😊 benimkide Mayısta o zamana kadar değişebilir dediler zaten ama yinede diğer hastanelere göre çok daha uygun gözüküyor, bende memnunum işinde çok dikkatli 😊