Yagmurp_ Ben umuttepede yaptırdım 350 tl hala öyle fiyatı özel muaynesi yasemin hanım çok güzel detaylı bakıyorlar
_tuuggcce_ 1melekannesiii Kocaelide ekstra var mı bu hastaneden bilmiyorum ama 2 oldu acil durum için Gebze merkez prime’a gittim ve bundan sonra orada devam edeceğim. Siz?
1melekannesiii _tuuggcce_ Bende en başından beri merkez prime’ hastanesine gidiyorum memnunum merkez hastanesi çarşıdaki yani devlet hastanesi gibi oldu orayı tercih etmiyorum🙂
Yagmurp_ Ben merkez hastanesinde pelin hanıma gidiyordum bıraktım gerçekten devlet hastanesinden beter paranızla rezil oluyosunuz sonra prime da muayne ücretleri nedir
1melekannesiii Yagmurp_ Ben özel sigortadan yararlanıyorum 15tl veriyorum gittikçe tahlillere ekstra ücret veriyorum onları sigorta karşılamadığı için
_tuuggcce_ Yagmurp_ 680 olması lazım. Benim eşimin işinden dolayı orada az da olsa indirimi var 515 veriyorum
Zynnpp 1melekannesiii merhaba ben Maraş’tan Gebze’ye gelmek zorunda kaldık depremden sonra bende burada doktor arayışındayım bugün akşam hafif kanama olunca merkez prime gittik Bülent bey muayene etti nasıl bir doktor ona devam etmeli miyim memnun musunuz