Kbraoguz Zeybal_24 çok normal çünkü çok küçük. Bazı insanların duyulabiliyor ama bazılarının duyulmuyor malesef. 10. Haftaya kadar yolu var. İnşallah duyarsınız🤩🤲🏻
Kbraoguz Freyan baya küçük. İnşallah keseyi de görürsün kalp atışlarını da görürsün. Devlete gittiysen birde özelde göster
Freyan Kbraoguz bi tıp merkezine gittim devlet gibi biseydi şimdi başka bi özele randevu aldım orasi iyi dediler yarin gidicem insallah hersey yolundadır.
_Ceyda_ 6+1 karından baktığında kalp atışı yeni oluşmuş kısık da olsa dinle demişti . Bebekten bebeğe değişiyor. Şimdi 22+4 olduk:)