Tugba_42 amin hepimizin evladını❤ sorabilirsiniz tabiki estağfurullah ilk detaylı usg da 23 haftalıkken teshis konuldu korpus kallozum agenezisi olduğu söylendi ve çapaya sevk edildik genetik ve kordosentez testi için 2 ay sonra da yine normal kontrol icin gittigimiz de hidrosefali olduğunu öğrendik buda usg da görüldü ilk kaç mm ydi hatırlamıyorum ama doktorum bu baş çevresiyle normal doğum yapamazsın demişti bu yüzden zorunlu sezeryan oldum 35,5 baş çevresi ile doğdu bebeğim şuan 9 aylık motor gelişimleri yavaş geriden geliyor ama biz bunlara hazırlıklıydık zaten doğmadan önce söylenmişti bize herşeyi geriden gelecek diye kilosu boyu falan gayet iyi ama mesela hala desteksiz oturamıyor, emeklemiyor ve dönemiyor