laviniamom01 sagol Cnm Allah razı olsun ben memnun kaldım doktorumdan hastane de idare ederdi ilk 2 gün ağrın oluyor normal kesik çünkü ama hastanede kaldığın da ağrı kesici yapıyorlar hemen emzirmeye çalış verdikleri hoşafı da iç mutlaka ben 2 tabak içtim etkisi oluyor nescafe iç Cnm bas ağrın olmasın benim olmadı benimki 2. Sezeryen olduğu için. Ben biraz zorlandım ama bugün çok şükür iyiyim ilaçları bıraktım çocuk doktoru muayene ediyor sabahında da işitme testi yaptılar bir hafta içinde de sarılık testi yapıyorlar Cnm topuk kanı vs alıyorlar hemşireler kan uyuşmazsınız varsa da bakıp ona gire yapıyorlar Cnm bizim çıktı benimki 0 negatif çocuğun ki 0 pozitif çıkmıştı sigortalı 6300 yaptı bana ama tabi zam gelmiş ben kagit gösterdim göstermeseydim sigortamız olmadığı için 8 bine yakın para alacaktı