adn111 valla canm ben Ayten hanımın bekarliktan beri hastasıyım ve 4 yıldır evliyim çocuk tedavisi içinde ona gittim olmayınca tüp bebek yaptırıp geri tekrar doktoruma döndüm Ortadoğu hastanesinde çalışıyordu ordan özel adana şimdiki adıyla medicalpark Hastanesi’ne geçti şimdide algomedde ve çok ilgili iyi bir doktor 20 dk rahat sürüyordur muayensi daha fazla hatta bebeği görmeyince sağa sola çeviriyor dışarı çık yürü tekrar gel diyor ben çok memnunum 36.haftfayim ve dogumumuda ona yaptıracağım inşallah