Zeyzey72 yazarimda cok kilolu olmasida iyi degil bence 35 de benimki bianda cok kilo almisti iki hafta diyet yaptim
Simdi haftasiyla uyumlu hale geldi cok iri bebek normal dogum dikisi icinde sezeryan dikisi icinde buyuk oluyor dedi doktorum bosuna aci cekersin gerek yok cok kilo almasin demisti. Ama siz iciniz rahat etsin diye helva tahin pekmez kasarli tost ve haftada iki balik yiyin