Zeyzey72 37 haftalıgım 2600 dedi doktor haftaya persmbe doguma giricm kılosu az dedi sizinkler nasıl?
Erva1234 Zeyzey72 iyi kilosu bence yaa sknti yapma herkes 3 üzeri dogurcak diye bişi yok daha haftaniz var 200 gram daha alır yani oda yeter
Eldgrn Zeyzey72 39+1 3400 Çarşamba suni sancı ile doğumu başlatıyoruz kaç olursa o zamana kadar artık
minikbalik_ Bizde 38 deyiz tam 3.400 olmus doktor normal icin 3.500 üzeri istemiyorum dedi 🥺🥺 pazartesi kiloya göre karar verecez
carmellawaldorf minikbalik_ bu doktorlar da üst limiti sürekli düşürüyor mu napıyor anlamıyorum. 4500 üstü eskiden sınır denirdi şimdi 3500 mü denir olmuş
2aslan_annesi07 minikbalik_ doğurmak olan sizsiniz 3500 istemiyorum ne demek 3800 normal yaptım 4200 4300 doğuran var 3500 yüksek bı rakam değil ki
Tunti Zeyzey72 benim de henüz 1 kilo canım 28 haftalığım ama geriden de geliyor doğuma anca 3 kilo ile gidersin dedi doktorum. Kız bebek birde
minikbalik_ 2aslan_annesi07 pazartesi gene kontrol var bakalim aslında bir normal istiyorum diyeceğim ama riske mi atmak istemiyor anlamadım catin da biraz dar dedi umarım normal olur
Enchantress Zeyzey72 38+4 2400 doğurdum kızımı küveze girmedi 1 gün sonra eve geldik kilo çok da takılacak bir konu değil 20 günlük 18 günlükken 2850 gram çıktı
Nurbade Zeyzey72 kardeşim 2.500 gram doğdu şimdi bizden uzun ve yapılı 🙈 kilosu değil sağlıklı olması önemli hemen toparlıyorlar çünkü kiloyu❤️
Nerosss Zeyzey72 2500 de benim Bebeğimin kilosu çıktı. Geçen hafta 2800 çıkmıştı ne güzel. Doktor bana da küçük dedi ne yapmak lazım. Deprem stresi 300 gr küçülmesine sebep olmuş 😞
Zeyzey72 Nerosss üstelik birde doğumda ultrasondan 200 grm kadr eksık doguyor kızım son ultrasonda 3400 idi dogum yaptm 3200 oldu