Merhabalar 14 haftalık hamileyim cinsiyetimiz erkek. Hamile kaldımdan bu yana plesentam aşagıdaydı şuan için de rahim ağzını kapatmış doktorum yükselmesini bekleriz dedi ama ben yine de korkuyorum 2.gebeliğim ilk gebeliğim sezaryen gerçekleşti. Aynı durumu yaşayanlar oldu mu yükseldimi yada bu şekilde doğum yaptınız mı 😔