thebendis Ayse143 Yaa ne güzel sizin az kalmış, insallah hayırlısiyla sağlıkla yavrunuzu kucaginiza alirsiniz. Biz henüz 12+3 olduk ancak sezaryen düşünüyoruz, saplı miyomum olduğu için biraz tehlike arz ediyor ondan inşallah sezaryen ile onu da alabiliriz 🙏
Hrkgllr Şimdi Ayse143 gönül yanıma giden çok kişi varmış be gğzel bende mi gitsem acaba napsam 31 haftalık olduk bugün
Melis688 Hrkgllr ben sordum ama sadece sezeryan sordum sezeryan düşünüyorum 8500 dedi ama tabi ben doğurana kadar yükselir 😂
Hrkgllr Melis688 hayırlısı olsun hakkınızda inşAllah Allahım hepimize kolaylık versin normal daha düşüktür o zaman
Hrkgllr Melis688 ben Dr Bahar mert e gidiyorum memnunum birinin tavsiyesi üzerine gittim ama başka giden yok galiba burda benden başka