Sevilay_1
doktorum bana nasıl doğum yapmak istersin diye doğum yaptığım gün sordu 😂 ultrasona girdim 38+1 de suyu azalmış nasıl doğum yapmak istersin dedi ben normal doğum dedim çatı muayenesi yaptı olmaz dedi direkt ameliyata hazırlandım ne olduğunu anlamadan. Ameliyat bile olsa en az 37-38 haftaları görmek gerekiyor erken doğum olmaması için. Siz de 36-37 gibi konuşun ameliyat istediğinizi. Bebek ne kadar karında durursa o kadar iyi. Benim 33. Haftada erken doğum riskim olmuştu ilaçlarla serumlarla zor tuttuk. Eğer bir Sağlık sorununuz yoksa bekleyebildiğiniz kadar bekleyin. Ciğerleri gelişmeden almazlar zaten risk yoksa canım.
Şimdiden konuşmak istiyorum derseniz de muayene sırasında konuşun ben 20. Haftalardan korkularımı bile anlatmıştım doktorum çok iyi biriydi psikolojik olarak bile konuşma yapıp rahatlatıyordu. ‘Her şey yolunda giderse risk de yoksa uygun bir haftada sezaryenle doğum yapmak istiyorum’ dersiniz. Siz konusmazsanız doktor sormuyor zamanı gelene kadar. Çekinmeyin hiç her şeyi söyleyin sıkıntı olmaz