mercimekkoftesi1 İkimci sezaryene hazırlanan biri olarak söylüyorum asssla korkma 🌸 hiiiçç bişey hissetmiyosun, bi bakmışsın kucağına bebeğini tutuşturuveriyorlar o an zaten heeeeeerrr şeyi unutuyosun. Bnm o kadar rahat o kadar güzel geçti ki darısı senin başına inşalllaaahhh 🙏🏻🌸
1erkekkannesiiii Sila66 hiiiç korkma ameliyata giriyorsun 5 dakikaya bebişini duyuyorsun çok güzel oluyor 😍
Dilarakilic Sila66 evet canım spinal olduğun zaman her şeyi duyuyorsun ama göremiyorsun aşağı kısmı. Bebeği sana uzatıyorlar yanağına değdirip göğsüne koyuyorlar öpüp kokluyorsun 🥹 ben de ürkmüyor değilim ama başka çarem yok 🤷🏻♀️
monagra Sila66 sezaryenden korkulur mu hiç ya. Ben de rüyamda bana zorla normal doğum yaptırdıklarını şeyimden çocuk çektiklerini falan görüp ağlayarak uyanıyorum, sezaryende sizin hiçbir eforunuz gerekmiyor lütfen rahat olun
nuzunismail Sila66 Hiç düşündüğün gibi değil aslında, epidural yaptım ben sadece dokunma hissi olcak dedi doktor, ben onu da istemediğimi söyledim bir sakinleştirici verdiler hiçbişey hissetmedim ama bebeğimi gördüm çıktığında :) giydirilmesini izledim falan çok güzeldi :)
Tugce0526 Sila66 bel altı uyuşması yerine komple bayılmayı düşünebilirsin ben o şekilde olmuştum ilk sezeryanımı
Nazlimom Sila66 bende gayet sakin girmiştim doğuma ama düşük tansiyon olduğu için tansiyonum düşmüştü uykum gelmişti resmen uyucaktkm ama koluma ilaç verdiler gözüm açılmıştı siz paniklediğinizde müdahele ediyorlar içinizi ferah tutun
gunes88 Kizlar ne guzel gecmis sezeryan anilariniz banada doktor hastane tavsiyesi yapar misiniz istanbuldaysanizz💐
elifcicek_07 Canım benim bende çok korkuyorum sezaryenden üstelik çocuk bir aydır normal doğum pozisyonun da olmasına ve şimdilik sezaryen için hiç bir riskim olmamasına rağmen. Tek içimi ferahlatan doktorum ve hastanem doktorum normal doğum şansın çok yüksek diyor sezaryen lafı geçirtmiyor bile hastanede tıp yani devlet tabanlı olduğu için orda normal doğum biraz daha yüksek olduğu için tutunduğum tek dal bu. Çok bekledik bu bebeği tam çaresini bulmuşken sezaryen olursam ikinci için beklemek zorundayım ben iki sene sonra kardeşini yapmak istiyorum yaş ilerliyor çünkü… ama bebeğin sağlıkla dünyaya gelmesi buna bağlıysa şükretmek lazım böyle düşünüp içini ferahlat ne gönderirsen onu aldığına inanıyorum ben 🌺
Etur Ben dört sene önce sezeryan doğum yaptım, normal olmadı bekledik. Bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum hiç lohusa yatağında yatmadım hep gezeledim allah allah niye ağrımıyor falan yaptım yani bence acı eşiğim de düşük ama bana kolay geldi ikinciye hamileyim 12 hafta bakalım bu nasıl olucak :)) korkulacak bşy yok inanın. Sadece uyuşuk oldugu için gece çiş geldiğini hissedemiyordum uyanınca altıma yapıcak derecede çiş gelmiş oluyordu o zaman zor gidiyodum wc ye. Başka acı yaşamadım çok şükür, ilk bebişi olanlar korkmayın müthiş bi duygu :)
OzgeSrc Sila66 korkacaginiz en son sey sezaryen olsun🌸 1 hafta oldu ikinci sezaryenimi oldum ilkini genel anestezi olmustum bunuda belden uyusturmali . Haliyle biraz sizin gbi panik yaptim ama hemen uyuttular. Inanin 2. Gunu her isimi kendim gordum cok cabuk toparladim gozunuzu korkutmayin. Ameliyat esnssinda hc bisey hissetmiyorsunuz sonrasida toparlanmak tamamen size kalmis 🙂 direnip yuruyeceksiniz hemencik iyilesirsiniz
Dmlclk Canım ben hemsireyim,bı çok kez sezeryan ameliyatına girdim korkulacak bişey yok inan,bizim komplikasyon dediğimiz risklere gelecek olursakta diş çektirirken bile bir sürü risk var,olumsuz şeyler düşünme, herşey güzel olur inşAllah 🤲🏻🌸
Selinoloji Normal doğum daha korkunç 10-15 saat sancı ıkınma ve vajinana kesik. Karna kesik atılması daha iyi