Hamalp girl_boy_annesi ay insAllah ya dua edin lütfen sağlıklı kız nasip etsin Rabbiim🤲💜 ben de size ederim tabi ki
Ozlemdemir girl_boy_annesi annem erkek bebeklerin el ayak ve kafası daha çok belirginleşiyor diyor bu doğru mu sizce
girl_boy_annesi Ozlemdemir bence de öyle benim 1 kızım 1 oğlum var oğlumun erkek olduğunu öyle anlamıştım🤲🏼
Ozlmplt kızlar bişey sorcam 13ve 17 haftalıkken kız dedi iki ayrı doktor sonra detaylıya girdim bugün detaylıda doktor söylemez diye sormadım direk erkek bebek dedi bende kız dediler ama dedi sonra arada kaldı doktor sizce yanılma olur mu detaylıda
Merci_mek  https://www.hizliresim.com/dpx9e1n Kızlar bana da tahmınde bulunurmusunuz 13.hafta