Deniz48 Kızlar doktora gittim 12+5görünüyor bebek dedi ve cinsiyet hakkında bisey söylemedi😔 Sizce ???
gozderdal16 ! <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/16/8n1Co.jpg” alt=“8n1Co.jpg” border=“0”>[](https://)
Hamalp girl_boy_annesi https://imgyukle.com/i/QrGKvH https://imgyukle.com/i/QrGUC1 Bana da bakar misiniz yorum atan herkese atıyorum 🤭
Nezosikra girl_boy_annesi inşallah canım haftaya gideceğim yazarım 3 kızım var umarım dediginiz gibi olur❣
Serifehaydar girl_boy_annesi bir oğlum var gönlüm gönlüm olmasından yana tabi ama hayırlısı inşallah. Neye göre anlıyorsunuz cok.merak ediyorum
Ozlemdemir girl_boy_annesi annem erkek bebeklerin el ayak ve kafası daha çok belirginleşiyor diyor bu doğru mu sizce