Pnr_KMRC1 Yazmelegi_ doktorumla konustum bu ilaci içmeye korkuyorum dedim resmen adama 🤣 oda bana gece iç ve 2 günde bir iç dedi hergun kullanmak ağır gelebiliyor dedi bu şekilde icicem sonuçta doktor yani bunu soyleyen isterseniz sizde bu şekilde deneyin 💐
Yazmelegi_ Pnr_KMRC1 o şekilde de deniycem ama 1 gün içtim 2 gün ağrı çektim zaten doktor kontrolüne gittiğinde sorcam bakalım
Sug1 Yazmelegi_ iki buçuk aydır kullanıyorum kabızlık yaptığını fark ettim. Baş ağrısı da çok çekiyorum bu ilaçtan mı emin olamadım🤔
Ecem95 Yazmelegi_ 8 hafta kullandım kabızlık yapıyordu feramat’a geçtik sizde de baş ağrısı yaptıysa doktorunuzla görüşüp değiştirin 🤗