Zypgri yenibirannis valla biz 13 haftalığız şuanda , ilk doktora 4+6 da gittim keseyi gördüm sonra 7+6 da gittim kalp atışını duydum inşalllah sağlıkla kucaklarımıza alırız
Sibel34- @“Nihannn35” gözün aydın canm sağlıcakla kucaniza alın inşallah bizde yarın 5+1 gün olcak ilk muayenem olacak inşallah bebeğimi görürüm 🙏🏻
edanurkocc yenibirannis ben 6 da keseyi 7+5 ise kalp atışını duydum siz nasıl bu kadar erken duydunuz?
senaaltinsoy1 edanurkocc bende aynı 6+6 da duydum geç dollenme var adete göre daha ileri yani çok erken duyulması mucize
yenibirannis Beyza55- ayy çok güzel bizde 6+1 bizde bugün duyduk çok şiddetli değildi😊 ama seni bidaha ne zmn cagrdi cnm