yenibirannis Bizim bugün ilk görüşümüz 6+1 iz nasipse bebisi ve kalp atışını duyucaz heycan dan uykum kaçtı varmı benim gibi hamisler görüş saatini bekleyen 🥰
Zehross03 yenibirannis ben duyamadım6+1 2.8mm çıktı bebek 5 mm olunca duyulur dedi doktor tekrar çağırdı bakalım sizin bebiş duyulacakmı 🙏🏻🙏🏻
Zumra_elif61 yenibirannis bende 6+0 oldum ama olumsuz bisey duyçam die gitmiyorum dr a pazartesiye erteledim duydun mu sen kalp atışını gördün mü keseyi
FatosNazim53 yenibirannis Bugün görüş günümüzdü fakat yoğun kar yağışından dolayı gidemedik. Yarına erteledik. Şuan yollarımız kapalı.
yenibirannis Zehross03 ben duydm canım çok şükür darısı sana benmki 5 mm geçmis 6+1 daha tam net değil ama haftaya daha net duyulur dedi Dr🥰 sende duyarsın merk etme cnm
Papatyaa06 @"Nihannn35 çok tatlı heyecanlar ben de ilk kalp atışını duyacağım zaman çok heyecanlanmıştım hatta ağlamıştım 😊 şimdi 30+1 olduk ve saat 10 da görüşümüz var her görüş günü içim kıpır kıpır Rabbım herkese nasip etsin 🤲🥰
tazemommyy28 Bende şimdi yoldayım ilk muayene için gidiyorum 5+1 olduk korku heyecan karışık gidiyorum 🙈🥹
soulmate35 tazemommyy28 merhaba aynıyız sizinle benim de son adet tarihi 12 ocak:) nasıl geçti muayene?
yenibirannis Zumra_elif61 ben 4+4 de keseyi gördüm şimdi de bebeğimi gördüm ve kalp atışını duydum Allah’ım nasi güzel duyguymus ya onun küçücük kalbini yerim ben biraz hafifti ama haftaya daha net duyulur dedi Dr ama genede duyduk gayet güzel dedi Dr çok şükür darısı sana canm🙏🥰
Sengul-9798 7 haftalık olmadan gitmeyin adet tarihiniz yanilta bilir ve kalp atışını yada bebeği goremeye bilir siniz en garantisi 7.ci hafta hanımlar 🙂
Gunes0123 Sengul-9798 Şengül hanım merhaba ben bugün gittim adet tarıhımle uyumlu değil ama ilişki tarıhımle uyumlu çıktı yanı adet tarıhıme göre 1.5hafta geriden keseyi gördü fakat kalp atışını duyamadık 1.7 m çıktı adet tarıhıme göre 8 ilişki tarıhıme göre 6 haftalık bu durum normal mı doktor çok iş acısı konuşmadı 😔😔
Esma1993 Sengul-9798 size katiliyorum ben 3 hafta beklemistim dr gitmek icin ilk gidisimde de hem bebisi hem kalp atisini herseyi gormustuk cok duygusallasiyor orda rabbim dileyen isteyen herkeze yasatsin bu duyguyu🙏
TugbaOzarin Sengul-9798 ben gittim 6+1 kese var bebek yok çok kötü oldum haftayı iple çekiyorum keşke gştmeseydim bu kadar üzülmezdim
Puhu_ishak yenibirannis ben de yarın gireceğim inşallah oglusumu uzun zamandan sonra 😊 23. Haftaya giriyoruz hayırlısıyla
Makedonsko_devojce1213 Bizde 5+1 iz 28 Şubat’ta kalp atışını duymaya gidicez nasipse hiç geçmiyor zaman çok heyecanlıyım 🌸😐
meva_asil_moms yenibirannis benim pazartesi görüş günüm 3,5 haftadır gitmiyorum ne boy ne kilo bilmiyorum . En son 23 haftalıkken 27cm boy 450 gr dı şimdi 26+3
aybukemessr yenibirannis ben 6. haftam da kesesini 7+3 de de kalp atışını duydum baya erken duymuşsun🙃
ilknurakdogan1 yenibirannis tahlil test gibi şeyler istedi mi benimde 6+4 de cumartesi kontrolüm var kese içinde gördüğümüzde testler isteyeceğim detaylı dedi birde ultrason da görebildiniz mi kese içinde
Zehross03 yenibirannis bende dayanamadım özel başka dr gittim duyuldu çok şükür sağlıkla alalım kucaklarımıza 🥰🥰