Yarenylmz bendiyebiriii ben sezaryen olucam kendi isteğimle normal doğumdan çok korkuyorum maalesef 🤦🏻♀️ Siz ?
bendiyebiriii Yarenylmz Ben normal olsun istiyorum ama bir bakılması gerekiyor tabi😅 sezeryan için tarih konuştunuz mu?
Yarenylmz bendiyebiriii 36 haftamda kontrole gidicem o zaman tarih verir diye düşünüyorum en son 27 haftamda gitmiştim herşey normal demişti o yüzden sık sık gitmiyorum doktora 😝🤣
hilal3407 Tugce1506 ben de sonlara yaklaştım ilaç fayda etmez diye düşünüyordum decavit ve magvital kullanmaya başladım sırt ağrılarım ve bacak ağrılarım geçti şükür 🌿🤲
Elifkrgz Busra_2 Benim mide bulantım oldu, rengim soldu tansiyonumda çıkmış o yüzden bi nstde görelim dedii.. Normalde 32 haftada nstye bağlanılmıyormuş yaniii