Kiwi12 butterfly4 hayır zaten her hafta cagkrıyrşar son zamanlar bırde bıDe daha fazla sorun vardı amniyotik bant vardı engellı doganılır drmısletdı eksık yani
Eylulmom Busra4598 41+2 de yaptım gelmek bilmedi ameliyatta bile zorlandı doktor içerde durmak istedi heralde kızım 🙊
Beybeybi Busra4598 bilmiyorum benim kizim 40+5 te geldi obur iki oglumda 40+4 te geldiler bunye meselesi bencekiz erkek farkiyok