Busra4598 Kız cocugu erkek cocuga göre erken gelir diyolar sizce de öyle mi kaç haftalıkken doğum yaptınız kız doğuran anneler kacıncı haftada doğum yaptınız
Biricik_1 Busra4598 Büyük kızım 37. haftada küçük kızım da 40+1 de doğdu 😁 Bakalım oğlum kaçıncı haftada doğacak
Kiwi12 Busra4598 ilk çocuğum kız 42+3 te doğdu ıkı cı erkek 37+5te doğdu bu üçüncü şuan 30+6bakalım ne zaman doğacak
Deletedmom_52 Kiwi12 abuuuu 42+3 müüü naptın abla o kadar zaman 😂 Maşallah tosuna ya gelesi mi yoktu🤭🤭🤭
Kiwi12 Deletedmom_52 sözde doktorlar hep erken doğar dedı artı bızde bırde amniyotik bant vardı rngellı dogabılır dedıler sağ salım doğdu ve geç doğdu bende anlamadm hatta ıkı günde hastanede sancı cektım onuda sayarsan edıyor 43hafta🤣
Deletedmom_52 Kiwi12 aayyy maşallah ablaaa 😂😂 düşünemiyorum ilk çocuğum heyecandan çıldırıyorum onu görmek için ve o 43. haftada doğuyor 🤣🤣🤣
Beybeybi Busra4598 yok bence oyle bisey benim kizim 40+5 obur iki oglumda 40+3te geldiler o yuzden vucut tan vucuda degisiyor dogum cok kisi erkek bebeklere 37haftada doguruyolar
meva_asil_moms Busra4598 3 yıl önce 36+1 de suyum geldi acil sezaryene alındım tüp bebekti birde kızım
2prensesannes Busra4598 zamanında doğdu 2 kzmda erken geldiklerini görmedim ağrı sızı yoktu şancı falan oyuzden
nuzunismail Busra4598 Kızım da 39+3 e kadar bekledim sezeryan oldum, daha da beklesem birkaç hafta dururdu yani o kadar niyeti yoktu ki 😁
nur34_ Busra4598 bnde tam tersi kiz cocugu gec gelir diye duydum ama inanmiyrm boyle seylere kuzum zamaninda geliyor yada haftasindan erken geliyordr kizi erkegi yok bnce
butterfly4 @Kiwi12 oooo maşallah 😊 40 dan sonra doktorlar korkutuyor kakasını yapabilir diyorlar, siz de böyle bir durum olmadı mı merak ettim canm
Kiwi12 butterfly4 hayır zaten her hafta cagkrıyrşar son zamanlar bırde bıDe daha fazla sorun vardı amniyotik bant vardı engellı doganılır drmısletdı eksık yani