1Gunes Rumeysa6115 yok kız nerdeeegggg🤣sadece 2 gündür beyaz akıntım var o kadar başka bisey Yok pzarttesi tekrar kontrol var 38+3 olacaz bakalım ne dicek doktor bey.
Rumeysa6115 1Gunes benimde cuma günü kontrolüm var bakalım ne olacak. Benım arada kasılma sancı ve adet olacakmışım gibi ağrılaırm oluyo. Ama günlerini bdklicekler bence 🙊
elifcicek_07 İlk haftalardan beri hala aynı akıntıyı yaşıyorum 28 haftadır devam ediyor. Zararlı değil
Eminerd Sibeltkroglu doğum başlamış olabilir sızıntı halinde suyun gelme ihtimali vardır mutlaka doktoruna görün allah korusun birşey olmasın
Eminerd 1Gunes gebeliğin son günlerinde olur hatta ilk zamanlarında da olur kanlı alıntı gelirse nişandır bu doğumun yaklaştıgı anlamına gelir
1Gunes Eminerd tesekkyr ederm kuzum artık beyaz iç çamaşırdan başka bisey giyimiyim ben her an nisan da gelebilir o halde
Babykalamar 1Gunes ayy insallahh bakalim hangimiz erken doguracak ben tam 38 oldum suan🤣 @Rumeysa6115 @Eminerd
Eminerd 1Gunes şunu söyliyim benim ilk gebeliğimde 34te kanlı akıntım geldi yani naşan geldi 1 cm açıklıkla gittim doktora ilaçlarla doğumu durdurdular erken diye 41 de doğum yaptım sonra 😂