efeninannesiii_ biz 2 aylik sevgiliyken esim babasini koronodan kaybetti. Cenazeden gelip bana tek dedigi sey babamin ismini koyabilir miyim oglumuz olursa olmustu bende kabul ettim. Suan ogluma hamileyim esimin babasinin adi olucak :) Allah da nasip etti cok sukur. Bundan sonraki cocuklara sen koyarsin dedi biz bu sekilde anlastik. Birde babasi esime cok duskundu en kucuk cocuk esim ve ben babasini ailede taniyamayan tek kisiyim o yuzden icime yara oldu, isminide sevdigim icin koyduk:)