Kızlar 10 gün önce kayınpederimi vefat etti. 33+3 haftalığım. İlk torunuydu ve o kadar hevesliydi ki görmek nasip olmadı. Eşim babasına aşırı düşkündü çokta iyi bir insandı. Şimdi babasının adını oğluma koymayı çok istiyor. İsmi Kemal. Asla demiyorum ama emin olamıyorum karmaşık duygular içerisindeyim. Eşimi de kırmak istemiyorum. Siz olsanız ne yapardınız 🙄