Bildiğin insam seciyorlar … Beni çağırdılar zamanında gittim bana denildiki iki aşı var elimizde riskli gebem var … Bende riskliyim Düşüğüm vs var dediğimde O aşılar onlar için geldi ve ayritildi denildi. Eee nasıl insan kayırma yok Kendi ağızlarıyla Onlara geldi dediler Öyle bişey yoksa da ben saglikocgainin yalancısıyım . Ama asi olunacağı ne zamna olunacağı önceden belli olduğu için sayıyla gelip hak tanınması gerekir ayrım yapilmask dgeil. Kimse yargısız infaz yapmıyor Malesef İnsan seciyorlar torpkl var