Aşıların en basinda toplatilma sebebi aslında aşı olmamasıydı tarih vs dediler ama benim ebem aşı sıkıntısı var heryerden Aşıları topladılar ve sınırlı sayıda olarak tekrar yolladılar dedi yarin 2. Aşı için gidicem bende ama grip oldum sabah ilk kadın doğuma gidip sorucam vurul derse vurulurum. Şuan eğer aşılar toplanılıyor deniyorsa doğrudur çünkü ülkede Aşı sıkıntısı var ve deprem bölgesine yollanabilir