Yarensgr evet benim de bugün kontrolüm vardı gittim ve doktoruma söyledim kasılmalarımın olduğunu hemen bi nst istedi girdim ve ağrım çıktı birde idrar yolu enfeksiyonumun devam ettiğini söyledi belki de bu kasilmalar bundan dolayıdır dedi hap verdi bi hafta sonra tekrar gel o zaman nst de neye bağlı bu kasılmalar öğreniriz dedi. Ve benim minnak kızım biraz yaramaz çıktı bi tur kordonu dolamış boynuna ama riski yok dedi tabi.
Sen içini ferah tut inşallah sağlıcakla alırsın kucağına 🌸❤️