Kızlar öncelikle merhabalar sağlıklı günler diliyorum herkese 33 haftalıgım ara ara kasılmalar oluyor bazen yerimden kalkamıyorum bi yere toplanıyor bebek baya sert oluyor ben hiç nstye baglanmadım normal olarak kabullendim bu durumu doktora da hiç bahsetmedim bahsetmem mi gerekiyordu cünkü bi kaç okudugum yazıda benim gibi aynı durumu yaşayıp nstye baglanan cok kişi var bilgi verirmisnz hepinize teşekkür ederim şimdiden hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🥰