Seyma_58 iki_canavar_annesii25 resmi paylaştım sonucu soğuk diye bekleyemedim daha fazla eve geldim e nabızdan baktım profilimde anlamadım bakalım yazan olur
Seyma_58 iki_canavar_annesii25 şimdi yazdılar negatifmiş <1.20 küçük değer umarım yükselir yoruldum ve üzülüyorum
iki_canavar_annesii25 Seyma_58 Evet cnm negatif değerin 5 uzero Hamilelik sayılıyor Üzülme cnm yaa ne kadarlık evlisin
iki_canavar_annesii25 Seyma_58 İnşallah canım 🥰❤️ benimde 2 yıl olmadı sonra 3.defa düşük yaptım şimdi 6 senelik evliyim 2 tane oğlum war 3 yaş ve 1 yaşında 🤲❤️