Leyley canım kafanı karıştırmak istemem karar tabiki senin ama benim öz teyzem 24 yıl çocuğu olmadı sonra tüp bebekle hamile kaldı doktorlar 3 embriyo koydular biri düşerse biri tutumsun diye 3 düşmedi ve bir tanesi de tek yumurta ikiziydi yani 4 düz hamile kaldı evet riskli bir gebelik geçirdi sürekli dinlendi 37 haftada doğum yaptı çocukları doğusunda aşağı yuları hepsi bir kilo civarındaydı küvezde kaldılar 1 buçuk ay sonra yavaş yavaş hepsi çıktı ama hiç bir doktor ona birini aldır demedi Zeynep kamil hastanesinde takipliydi hamileliğin son 20 günü yatırdılar her ihtimale karşı şuan çocukları 7 ci sınıfa gidiyor 3 kızı bir oğlu oldu yani demem o ki onu senin rahmine düşüren kudret elbet yolunu gösterir bence sen iyi düşün hiç birine de kıyma