Üçüzlerim yok ama doğal yolla tek yumurta ikizlerine gebe kaldım hastaneye ilk kontrolüm için gittiğimde doktor yüzüme karşı doğarlar ölebilirler , biri ölebilir , ikiside sağlıklı olabilir , erken doğabilirler küveze aylarca alınabilirler dedi. Tek yumurta ikizleri tek plesentaya bağlı olduğu için tek plesentadan kan akışı oluyo bana dua et şimdilik yok birinin kan akışı giderse ölür ikiside dediler kanamam oldu erken doğurursun dediler şuan 30+1 çok şükür ikiside iyi ve hâlâ doğurmadım 😇 Allah’tan ümidini kesme dua et bol bol dinlen evet üçüz gebelik ikizden daha zor evladının birini yada ikisini kaybetmekte zor bir şey ama ben böyle birşey içinde kalsam ikizlerinin kalmasını tekini aldırmayı tercih ederdim 3nün ölmesi var birde ikisini olabildiğince sağlıklı doğurmak Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😇