Hazalaskin Sinemekee tabiki sağlıklı olup olmaması Allah’ın işi ama biz elimizden geleni yapmalıyız sağlıklı doğması sağlıklı olması için ne demişler eşşeğini sağlam kazığa bağla sonra tevekkül et 🙏 sigara içip allah esirgesin bi problem olduğunda hastalık allahtan demek ne kadar doğru 🤷🏻♀️
Sinemekee Hazalaskin tabiki öyle tevekkül senden taktir Allah’tan denmiş ama bazı şeyler inanın göründüğü gibi olmuyor 🥺
Pamuk Sinemekee konunun içinde tek haklı bulduğum yorum sigara içmeyenlere göre söylemesi çok rahat içenler biliyor haklisiniz
Sinemekee Pamuk mantıklı olan bu aslında ama herkes birbirini yargılama peşinde ne kadar doğru şu zamanda yapılan birşey diyemiyorum herkesin kendi fikri ☺️
Ecemirem-06 benimde migdem bulanıyordu kokulara karşı çok hassasım ama sigaradan tiksinmedim şuan 10+3 yarim yarim içiyorum ama gene benimde 6 7 yi buluyor sürekli icesim geliyor 😌 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
ElifTzl Bırakamıyorsanız ucuz bir tütün alın deneyin tadı ve kokusu iğrenç gelecektir,yakarken de kendinizi şartlayın iğrenç diye bu şekilde beyne sinyal yollayıp bırakabilirsiniz.inanin hic zor degil beyinde bitiyor
Aysiuys Bende 5. Haftadayım bırakmaya çalışıyorum ama yeni antidepresan bıraktım diye birde sigara bırakıp çok etkiler diye korkuyorım
Esyu1606 Aysiuys bende senin gibiyim sanırım panik atak hastasıyım antidepresan bıraktım ama sigara bırakamıyorum. İçmeyip burda yargılananlarda ayrı bir olay sanki biz biz bilinçli iştirsek bişi yapıyormuşuz gibi yapıyor bende 6 haftalığım günde 7-8 tane içiyorum bende istiyorum bırakmayı ama bırakıp yaşadığım stres daha zararlı Allah’ın izniyle inşallah Rabbim sağlıkla huzurla kucağımıza almayı nasip eder
uraz_ve_annesi- Oğlum var sigara içilen ortamda tutmayı bırak içen kişilerin bile bir süre kucağına vermiyorum eşim içiyor içtikten sonra tamamen kıyafetini değiştiriyor öyle alıyor siz direkt bebeğinize veriyorsunuz bu zehiri bırakamıyorum diye bir şey yok bebeğin için bırakmayacaksında ne için bırakacaksın Allah aşkına benimde aklım almıyor nasıl isteyerek zarar veriyorsunuz bebeklerinize binde bir de olsa risk ben o riske girmedim bebeğe karar verdiğimiz an bıraktım 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim inşallah içen herkes bırakır sağlıkla alır bebeğini kucağına
Sezenaksukarademir Zdogan çok içiyorsun, bende başta bırakamadım. Günde en fazla 3 tane falan içtim. Onu da yarısına kadar içip atıyordum. 19 haftalıkken artık bıraktım şükür. Çok çok canım isterse içime çekmeden bir iki nefes alıp atıyorum.
Gamzedmrr Ben de hamilelik oncesı kullananlardanım gebeliğim boyunca içmedim son haftalarda canım ıstemeye başladı aklımdan cıkaramıyordum günde bı tane ıcıyordum fakat doktorum kesinlikle içmemem gerektıgını son haftaların biraz daha dayanmam gerektıgını soyledı. O yüzden o 1 taneyi de ıcmıyorum artık. Aklıma geldikçe baska şeyler düşünüp kafamı meşgul etmeye çalışıyorum
Ozlmcgrci Zdogan ben 3 çocuk doğurdum sımdı 4 ye hamıleyım sigara içtim 3.gebelıgımde. Çok fazla içtim hemde. Bi sıkıntı olmadı