39+2 yim geçen haftadan beri her kontrole gidişimde açıklık kontrolü yapılıyor iki günde bir kontrole gidiyorum ama hiç bişey yok hiç bi belirti yok üçüncü doğumum olacak açıklık yok dedikçe suni sancı korkusu sarsıyor gerçekten psikolojim iyice bozuldu 🥺