Gulsum34 Merhaba kızlar bugün kontrole gittim, 2 cm açıklık olduğunu söyledi doktor, 4 cm açıklık olursa alıyoruz dedi, sizce kaç günde olur doğumum ne yapmam lazım hızlanması için ilk gebeliğim bilgim yok lütfen yorum yapabilir misiniz ? 🙏🏻
MugeGuness Gulsum34 merdiven inip çıkın, squat yapın, pilates topunuz varsa üzerine oturup 8 çizin topla. İnşallah su gibi doğumunuz olur 🤲🌸
betul22 Gulsum34 canım hemen yatma bir riskin yoksa benim tek belirtim 4 cm açıklık var diye yatırdı doktor 18 saat suni sancı verdi sancim yoktu suyum gelmemisti keşke hemen yatmasaydim dedim sonra ilk gebeligimdi şimdi ikinciye hamileyim az kaldı doğuma açıklığım olsa bile hemen yatmicam çok zor oluyor gücün kalmiyor
betul22 Gulsum34 evini temizle çömelip hareket et korkma birsey olur diye hareket etmek senin doğumunu kolaylastirir
Buseka Gulsum34 sağlıkla gelsin inşallahh❤️ bende 31+3 üm araştırdım hep buralarda sıcak duş altında squat diyor çoğu sıcak su hem gevşetiyor hem rahatlatıyor bende zamanı gelince onu yapmayı planlıyorum ve pilates topuyla hareketler internetten bak yap açılma hareketleri var ❤️
Gulsum34 sürekli hareket de ediyorum ama işte bilmediğimden ne yapacağımı 🙄🙄 Bir de dün çok istifra ettim suyum gelmiş gibi hissettim ama idrarımda olabilir, onun içinde su testi yaptır dediler ama yaptırmadım bir sıkıntı olur mu acaba
Bir_prens_annesiiiii Gulsum34 ben ablamdan biliyorum şu gelmesini durmayan bişey sürekli geliyor bide baya geliyor öyle az bişey değil
Sevda4742 Gulsum34 bnmde dün gidince 2 cm açıklık varmış yatışini yplm dediler kabul etmedim evime geldim ama çok korkuyorum 🥺 açılma oluyor gibi ama hiç sancı Felan yok
aaysellll Sevda4742 40+0 da doğum yapan bir anne olarak bende de son güne kadar ne sancı ne nişan vardı. Geceden Bel ağrısı şeklinde başlayıp öğlen kontrolde hafif sancılarım çıktı. Öğlen belime sancı şeklinde ritmik ağrılar girmeye başladı. Evi temizledim, pilates üzerinde sürekli hareket ve squat hareketlerini de hiç bırakmadım. Gece hastaneye 3 cm açıklıkla gidip sancıları evde çekiyim diye geri döndüm. Nişanım hastanede gelmişti kontrol sonrası ama suyum gelmemişti. Çok şükür ki 3 saatte 8 cm açıklıkla normal doğuma alındım. Herkese kolay doğumlar diliyorum. Ama ben son ana kadar hareketi yürüyüşü ve merdiven çıkmayı hiç bırakmadım. Sancılardan önceki akşam sıcak suya oturmuştum ve bol bol hurma yedim. Tavsiyelerim umarım yardımcı olur kızlar😌
Sevda4742 Gulsum34 bnmde dün gidince 2 cm açıklık varmış yatışini yplm dediler kabul etmedim evime geldim ama çok korkuyorum 🥺 açılma oluyor gibi ama hiç sancı Felan yok
2bebek1huni Sevda4742 hiç korkmayın ilk doğumda o kadar çabuk olmuyor açılma süreçten zevk almaya çalışın. Sancı için de acele etmeyin öyle hemen çok dayanılmaz sancılar gelmiyor zaten doğumunun su gibi olsun inşallah
Aybukekan Sevda4742 bende 2 cm açıklık var dediler sancım yoktu eve geldim yatış verdi kabul etmedim hala bekliyorum bişey olmadı eve geldim diyede . 39+4 haftaligim sıcak su altında eğilip kalktım dün baya hurma ye iki cm açıklık nasıl olmuşsa bendede hiç yalancı sancılarım bile olmadı demekki çok haraketliyim ondan dedim bol haraket inşallah dogururuz 😀😀😀🥰
Ozgekuzey17 Sevda4742 Hiç korkmayın ben de 36+5 de 10 gun önce 2 cm açıklığım var dıye yatırdılar ertesi gün acıklıgım artmadı ben de çıkmak istedim cıktım ve 10 gündür hala 2 cm hıc artmadı gun asırı nstye gidiyorum acıklıkta kontrol edılıyor hala aynı sancılar duzene girmediği sürece acıklıgı arttırmıyor sanırım
2bebek1huni Gulsum34 acve hurması yiyip ahududu yaprağı çayı içebilirsiniz. Plates topunda 8 çizin. Bir de bence biraz sancılarını takip edip sıklasınca gidin. Çünkü hemen suni takıyorlar boşu boşuna çekiyorsunuz. Ben sancılarımın çoğunu evde çektim gittiğimde 6 cm açıklık vardı
Gulsum34 2bebek1huni ayyy inşallah rahat bir doğum olur, aslında hemen doğsun istiyorum beklemekte çok yoruyor, uyku uyuyamıyorum sürekli düşünmekten nasıl olacak diye, sancıyı da nasıl ayırt edeceğim bilmiyorum 🤷♀️ hafif kaşık ağrım oluyor onun dışında birşeyim yok sancı nasıl olacak nasıl anlayacağım hiç bilmiyorum 🤷♀️ kafam almak bullak
2bebek1huni Gulsum34 sancilar çok hafif hafif başlıyor kasik ağrılarınız arasında saat tutun 1 saatte bir geliyorsa bile düzenli olarak sancıya yorabilirsin ama sakin telaş yapıp kendini doktora atma düzenliyse de çok rahat ve sakin ol sancılar 10 dk ya düşünce de çıkarsın evden bir de her bir sancı en fazla 1 dk sürer sonra rahatlarsın bunu kendine hatırlatıp bağırmadan geçecek geçecek dersen içinden dua okursan çok rahat oluyor ben hastaneye gittiğimde ebeler erken geldim sanmıştı çünkü hiç bagirmiyordum sanci esnasında aslında bağırsam bağırırım ama dayanıp gücümü tuttum o kadar da korkunç değil kendimi kassam daha zor olurdu sonra 6cm açıklığı görünce hemen doktorumu aradılar damar yolu açtılar ama dusun hastaneye 5 30 da gittim saat 9.38 de doğum oldu 6 cm açıklıkla bile hemen doğmuyor
Sevda4742 Gulsum34 bı hafta daha bekliyim öyle gideyim tekrar sancı olmadan gitmek istemiyorum yarın 37 haftalık olcaz
Gulsum34 Aybukekan bende çok hareketliyim yalancı sancımda yok inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız canım