Nrcn8920 Ozdemiryksl ben 20 haftalıkken ilk tozunu yaptırdım şimdi 26 haftalık olduk ikincisini yaptiricam
Azrasare Ozdemiryksl toxoplazma geçiriyordum canım tedavi gördüm Çapa’da günde üç tane antibiyotik içiyordum sürekli kontrol altındaydı bebeğim . Ondan olmadım
BirCihaN Melikezturk canm saglik ocagindan cagirilman gerekiyordu ben 20 haftalikken oldum birde 24.haftada 6 ay sonrasinda bir de bir yil sonrasinda 2 doz var
Burcuu26 20. Haftada ve 25. Haftada en az 2 doz aşı yaptırmalısın canım hatta doğurganlık çağı boyunca 5 doza tamamlamamız gerekiyor. 5 doz bittikten sonra 10 yılda bir pekiştirme dozu yaptırmalıyız. Hatta eşlerinizede mutlaka 3 doz aşılatınız 10 yılda bir tekrar😇
Elifmasalannesi Ozdemiryksl canım ben dün yaptırdım 30+1 de 1 doz yaptırdım. Birşey olmayacağını söyledi doktorum . Sağlık ocağında yaptırdım .
Ozdemiryksl Azrasare tamam canım geçmiş olsun. Benim de bazı sıkıntılar olmuştu da engel midir diye aklıma takıldı. Teşekkür ederim
Glsnark Ben ilk dozu 20haftalıkken yaptırdım ikinci dozu da 27 haftalıkken yaptırdım. Bence yaptırmalısınız ne yaşayacağımız bilemeyiz çünkü düşüp bi yerden paslı çivi girebilir veya çok uzak ihtimalle göbek bağı kesilen makas paslı olabilir risk almamak için tetanoz aşısı olmalısınız
GulKeskin 16. Haftam da yaptilar ilk dozu🤔 2 gundur kolum pert 😁 ve uni mezunusun lisede olmussun dr. zaten (hatirlamiyorum) baska doza gerek yok dedi anlam veremedim🤔