Ozdemiryksl Arkdaşlar 24 haftalık oldum. Henüz tetanoz aşısı yaptırmadım. Şimdi fikrim değişti, yaptırmaya karar verdim. 24.ve 28. Haftalarda 1 er doz olarak yaptıran var mı? Ya da tek doz yaptırsam 28. Haftada? Bilgisi olan var mı
Seymamurduk Ozdemiryksl ben 24. Haftada ilk dozumu yaptırmıştım.28 . Haftada ikinci doz için çağırdı Ama il dısında olunca yaptıramamıştım. Şuan 32. Haftadayım şimdi de kasılma yapar diye yapılmadı. Tek doz yeterli dedi doktor bakalım inşallah sorun olmaz 🙄
Hatunnn Ozdemiryksl yaptirman sart degil ama yaptirmakta fayda var riske atmamis olursun bi kac arkdasim yaptirmadi benmde doktorum cok elzem gormuyordu istersen yaptir dedi bence yaptir canim yaptirabilirsin 32.haftaya kdr yapiliyormus demisti saglik ocagi
MerveGmss Ozdemiryksl bende ilkini yaptırdım ikincisini yaptırmadım 30. Haftadayım gecmi kaldım acaba
Melikezturk Ozdemiryksl valla kaçıncı haftada yapılıyor ki o bende 16 + 2 haftalik oldum daha yaptirmadim doktora gidince sorucam bu konuyu
Zehraozyrek Melikezturk 20. Haftada yapıyorlar ben 20. Haftamda oldum simdi tekrardan 2. Dozu olcam 25. Haftadayım sağlık ocagına hamile oldugunu bildirdiysen Genelde tetanoz için arıyorlar aramazlar ise sen git 20.haftanda hemen vuruyorlar 😊
Zeynepksr Melikezturk aile hekiminizle görüşün benim onlar çağırıyorlar ama 18 hafta ile 19 hafta arasında ilk aşıyı yapmanız lazım
BirCihaN Melikezturk canm saglik ocagindan cagirilman gerekiyordu ben 20 haftalikken oldum birde 24.haftada 6 ay sonrasinda bir de bir yil sonrasinda 2 doz var
nscaslan3437 Hatunnn ben bugün yaptırdım 33+3 um. Ama sağlık ocağına ilk bugün gittim hem çalışıyordum fırsat olmadı özele gidiyorum ordanda gidilecek demediler geç kaldık asi için ama bilmiyordum
Ozdemiryksl Hatunnn sağol canım. Peki difteri karışımı oluyormuş sağlık ocaklarındaki bu bilgi doğru mu
Birminnakannesi Ozdemiryksl bende 25. Haftada yaptırmıştım aşımı ikinci doz İçin randevu verdi 1 ay sonra tekrar yaptırıcam. İhmal etme bence
Azrasare Ozdemiryksl ilk gebeliğimde yaptırmadım riskli bi gebelik geçirdim ve sezeryan oldum çapa hastanesinde çok şükür bi sıkıntı yaşamadım . Şimdi tekrar hamileyim sağlık ocağı 21. Haftada gel dedi önümüzde ki hafta olucam bakalım ...
Swraksya Dün oldum ben 24+6 da biraz laf söyledi hemşirem geç kaldın diye ama sıkıntı yok yaptı Bi ay sonra yine gitcem ikinci doz için..