Zehross03 merhaba bulantıyı dibine kadar yaşayan bir taze gebe olarak kendimce birkaç tavsiyem var. Şuan 19+4 üm yeni yeni atlatıyorum. 9. Haftamdan beri zofer kullanıyorum 4mg. Doktorum kendini harap etmektenae içmemin daha sağlıklı olduğunu söyledi. Neler yediğime gelince kızarmış ekmekle idare ettim birsüre Akşamları makarna yedim. Suyu az az içtim ama hep yanımdaydı. Naneli sakız çiğnedim hem gazımı atmaya yardımcı oldu hemde midemi sakinleştirdi. Serum gaviscon vs işe yaramadı malesef. Tek çözümüm zofer oldu. Muz kraker zaten görünce midem kalkıyodu artık. Kuru kızarmış ekmek minik minik atıştır tavsiyem. Bu arada hala kusuyorum ama sıklığı azaldı şükür 🙏🏻 umarım biraz yardımcı olmuşumdur ❤️