Tgcgkhn Dünden beri çok kötü midem hiç bi yediğim kalmıyor doktorum böyle durumlar için serum yazmıştı taktırdım sabah ama etkisini göremedim ilaçlarımıda içemiyorum midemden dolayı ne yemeliyim siz nasıl atlattınız bu süreci 🥹🥹🥹
Zehross03 Tgcgkhn atlatamadım zofer yada ondyz ilaç iyi geliyor ama 10 tableti 200 tl sürekli içilmiyo bide zararı olur diye kprkuyorum doktor iç dedi
Gzmmm123 Tgcgkhn naneli sakız çubuk kraker ayva yeşil elma gibi şeyler rahatlatıyor beni deneyin isterseniz:(
Cgdem123 Tgcgkhn prifemyn Dr mide bulantısı için vermisti doktorum onun sayesinde Artık yemek yiyebiliyorm
Yessiim Bende ilaçlarımı alınca Migdem çok bulanıyor yemekten sonra da çok bulanıyor hafif şeyler yemeye yöneliyorum çorba salata tarzı migdemi yormayacak şeyler
Yessiim İlk defa dün içmedim ilacımı vicdan azabı çektim bugün aldım artık öyle yada böyle kullanıyorum çünkü bu haftalarda özellikle çok önemli folikasit ilaç aldıktan sonra temiz hava almaya çalış bende işe yarıyor
Tgcgkhn Yessiim geçenlerde bayıldım kafama dikiş falan atıldı şuan uzanıyorum sadece bayılma olayından dolayı çok sorunlu geçiyor ya
Zehross03 Tgcgkhn bende aynı tansiyon 8 4 hep düş kalk dikkat et yat hep kalkma mecbur poşet yanımda yatıyorum ölü gibi :(
Tgcgkhn Zehross03 muz yedim anam yok o bile kötü yaptı ya içtiğim su gidiyor serum da etki eder umarım
Zehross03 Tgcgkhn baska birsey yiyrmiyorumki bana iyi gelenler simit, kaşarlı tost yeşil ekşi elma,çubuk kraker başkada bişey yok
Tgcgkhn Zehross03 haftan ilerlesin daha fena bulancak tostu 6 haftalıkken yiyebiliyordum şimdi hiç onuda yiyemiyorum
Zehross03 Tgcgkhn yatağa bağlı olmak yiyememek çok kötü her kokudan tiksinmek şampuandan tiksindim duşa giremiyorum ama bebişlerimize kavuşucaz sonunda sıkalım biraz dişlerimizi 🙏🏻