Nzlsgt_1 bende 38 hafta oldum bugün kontrolüm vardi düzenli sancı cikti açılmaya falan bakmadan piskolejjni hazırla gel yarın yatış yaptır dedi yarın suni ile doğum yapicam ama çok korkuyorum acaba normal sancımi mi beklesem bilemedim yatisi verdi yarina😔