Nzlsgt_1 38+2 yim ben de ☺️ doğumu başlatmaya çalışıyorum . Cuma günü kontrolüm var eğer bebek yine çok kilo almışsa sezaryeni konuşacağız .
Bana bu hafta çok fazla halsizlik geldi . 2 gün önce bebek hareketsiz gibi geldi doktora gittim sancı çıktı ama açılma vs bakılmadı .