Beyza038
Canım bense valla herşeyi yiyorum kaşık kaşık çikolata yediğim günler oluyor 😅😅 beslenmenin dışında hareket çok önemli ben 20. Haftadayım çalışıyorum. Sürekli hareket halindeydim ağır kalmamak şartıyla tabiki ayrıca merdiven çıkıyorum sık sık akşam 10 da anca uzanıp oturuyorum çok etkili hareket de