Beyza038 yagizegemom aynı gidiyoruz vallahi bende çok agirlastim kasılmalar da başladı iyiki de dolabını hazırlamışım yoksa bu saatten sonra çok zordu
yagizegemom Beyza038 bende de sertleşmeler çok oluyor toplanıyor bi yerde 🥲 bende iyiki bitirmişim diyorum yoksa çok zor hallederdim tek başıma 🫠
piiremsesinannesiii Beyza038 bilmiyorum hiç ya çok aşırı aldım bi anda bende anladım şuanda da aynı iştahla yiyorum şükür ki aynı almaya devam etmiyorum
Ege1 Beyza038 sanırım zayıflar daha fazla kilo alıyor süreçte 😅 ama çabuk veriyorsunuz üzülme☺️ Bnm 25 haftalık 3. Gebeliğim 1 kilo aldım henüz
isimsiz34 33+5 8 kilo ama son bir haftadır deprem korkusu yüzünden hiç kilo alamadım 😔 çok üzülüyorum bu duruma
Beyza038 isimsiz34 o korku hepimizi mahvediyor sürekli sallaniyoruz birseye hevesimiz kalmadı korkuyla yaşıyoruz.
Ege1 Beyza038 ay inşallah 😀 çünkü normalde de kiloluyum yani ideal kiloma ulaşmam İçin bi 15 kilo vermem lazım 😁 doğumdan sonrada onları verirsem oh çok mutluyum 😎
isimsiz34 Beyza038 aslen ankaralıyım evlilik dolayısıyla geldim İstanbul’a , eşime Ankara’ya taşınalım diyorum ikna da edemiyorum sürekli kavga huzurumuzda kalmadı
Beyza038 Ege1 emzirmek zayıflatıyor derler. Ilk gebeligimde 2. Ayda eski halime dönmüştüm. Inşallah sizde istediğiniz kiloya ulaşırsınız.
Momsy410 Beyza038 32+2 10 kilo. Aslinda normal ilerliyorum ama 64′u gorunce cok uzuluyorum. Hayatimda ilk defa tartiya cikmaya cekiniyorum.
Beyza038 Momsy410 bende her çıkışımda 3 kilo falan almışımdır diyorum bir bakıyorum 5 6 kilo almışım moralim bozuluyor.
Beyza038 yagizegemom doktora soyledinizmi sertleşme olayını ben dün söyledim nst istedi ama nst çekilirken hiç sertleşme kasılma olmadi eve geldim yine başladı