AzraFarah
Ben 21 senedir tip1 diyabetim günde 4 kez insülin + 15 haftalık hamileyim .
Açlık şekerim 240 dı bayağı yüksekti hamile kalmadan önce
Diyetisyen ile devam ettim şuan 120 ye düştü açlığım 90 a kadar düşmesi gerekiyor
Şeker yükseldiğinde mide bulantısı , baş ağrısı yapar + kana kana su içmek istersiniz ağız kuruluğu çok olur eğer idrarınız da keton çıkarsa kesinlikle yürümemeniz gerekir çünkü idrar böbreklere sıçrar daha çok . O yüzden diyetinize dikkat edin 💓