Busraferdi7 s100516 Her sabah haşlanmış yumurta yiyordum kaşar peyniri, muz ceviz tüketiyordum ilk hamileliğim de 15 kilo almıştım şuan bunda son 2 haftam var doğuma 40 haftalık olmama 20 kilo almışım 😅💙
berceste5155 KumsAlyaa kahvaltıda muhakkak haşlanmış yumurta yedim her gün yoğurt peynir yedim ceviz badem gibi kuruyemişleri eksik etmedim ama bebeğim kilolu olsun diye bilerek yapmadım.
Babykalamar susis bence yapin cunku dikkat edince duzeliyor bide 32 siniz 35 de felan ne yeseniz onlara yariyor. Ben 1 aydir kilo almiyorum kilo alimim durdu ama ne yesem ogluma yariyor gibiydi🤣
Beyza038 KumsAlyaa hiç özenmedim sadece yağda yumurtayı hemen hemen hergun yerdim onun dışında ne kaşar ne ceviz bisey yemedim.
KumsAlyaa Beyza038 Hergün muz yiyorum yanında badem ceviz mutlaka süt hergün 1 bardak mutlaka ama yok kilo alımı yavaş yani yumurtayı da yiyemiyorum midem almıyor hiç demek ki alan çocuk alıyor her şekilde ama almayan almıyor
sevindan1 susis keşke 0-3 alsaydınız en azından rahatça giydirme şansınız olurdu. Ben genel olarak hep 0-3 şeklinde aldım yeni doğana pek yanaşmadım
guldenn1 Ya benim oğlumda şişko olcak 30+5 ama 2500 gr olmuş bile doktor diyor rahat 4bucuk olur normal yapamazsın diyor yediklerime çok dikkat ediyorum aslında 7 kg felan aldım ama bilmiyorum korkuyorum ya
Lavina susis ilk doğumum 4260 gram doğdu sancıları çok zordu doğum anı zaten sancıdan ıkınma isteğinden bir anda olup biti doğdu devlet 5 kiloda olsa doğurtur herhalde😂
guldenn1 Lavina maşallah normal doğum mu yaptınız helal olsun banada 4 yada üstü olur zorunlu sezeryan dedi direk normal yapamazdım zaten korkuyorum☹️