Kızlar, 32. haftadayım ama bebeğimin boyu da kilosu da 2-3 hafta önden gidiyor. Normal doğum yapmak istiyorum ama bebeğim bu kadar tombiş olunca korkmaya başladım 😀 Merak ediyorum; kilolu bebeklerinizi bebeğiniz kaç kiloyken normal doğurdunuz? Bir sıkıntı yaşadınız mı? Öneriniz var mı?