Nerm7n Gizemsongul İlk olucak inşallah 12 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı. Kız dedi ama kesin olmadığını da belirtti. 😊 Sizde durumlar nasıl
Gizemsongul Nerm7n bizde 12 haftalikken ogrenmistik cinsiyetimizi 😊 son zamanlarda sknti yasiyorum ister istemez bebek iyce buyudugu icin
Gizemsongul ikizlerimveannesi ikiz mi bebeklerin canim 😊 nasil bi duygu ikizlere hamile olmak acaba 😇😇
ikizlerimveannesi Gizemsongul evet ikizlerime hamileyim😍 hamilelik süreci pek kolay değil yine de sonunu düşündükçe içim içime sığmıyor ☺️Şafak 83 ama o kadarı görmemiz pek mümkün değil 😌
Naz1905 Gizemsongul sola yatamıyorum nefesim kesilio resmen kaburgalarımn agrısı beni benden alan tek şey sabırsızlıkla bekliyorum artık bakalım ne zaman gelicek bizim kız🙃
Gizemsongul Naz1905 sendede oluyo mu kaburga agrisi ya. Bendede saga yatamiyorum kaburgalarim cigerlerime batiyor sanki 😔😔
zehrafindikci Gizemsongul hafif sancı var sadece tabi iyice ağırlaştım hareket etmekte zorlanıyorum son günlerde inanılmaz bi uyku çöktü onun dışında iyi gidiyo ☺
Gizemsongul Seyma_ en son 31 haftalikken gitmistim. Simdi 34+3 bundan sonra daha sık ister bence doktorum
Gizemsongul Deletedmom434 onun kokusunu icime bi kere cekeyim yasadigim herseyi unuturum gibi hissediyorum acikcasi 😊😍
Naz1905 Gizemsongul yok böyle bi batma böyle bir agrı son düzlükteyiz artık zamannda saglıcakla gelsinler inşallah cnm ya
Gulecan Gizemsongul Bebiş büyüdüğünden olsa gerek hareketleri az ve rahatsız edici artık gece uyumak zorlaştı kıyafet banyo çanta hazır bebek arabası hazır oğlumun beşiği de karar vermişiz birkaç güne alırız inşallah
Gizemsongul zehrafindikci sanci disinda hemen hemen ayni belirtileri yasiyoruz desene 😊 bi an once dogursak artik 🌸😄
PINARPEKER Gizemsongul canım nasipse ikinci oğlum olacak. benim zor geçiyor artık. kuyruk sokumu ağrısı kasılmalar falan. hamd olsun çok şükür iy geçiyor