Hacerdogan Gunay_14_18 kaç doktor gördü acaba bana da 2 kez kız dediler emin olamadım:) bi 16 da bi 17 de
Senaykork Gunay_14_18 dün gittim çok şükür %99 kız dedi doktor çok emin konustu en iyisi 20 haftalıkken gitmekmis
aleeyllz12 Likayolcusu Yaa valla canım biri erkeğe benzetti biri kıza biz de anlamadık😂🤭 hissettiğim erkek ama 💗
Likayolcusu Esma60 olabilir canım tahmin sonuçta 😊😊 ben kafa yapısından tahminde bulunuyorum yanıldıklarım olur elbette ama genelde tuttuğunu söylüyorlar 😃