Gamzeli_bebek kızmış canım çok şükür değişme olmadı ,bende 15+6 da kız dedikleri için alışveriş yapmıştım 17+5 de erkeğe benziyor diye söyleyince bı şok oldum
Dünde 20 haftalık olur olmaz gittim eşim ısrarla sordu değişmez dimi %99 kız dedi net 😂 inşallah değişmez artik